Blizzard: Alla kan skjuta slagskott och dom flesta kan förmodligen skjuta helt ok direktskott men det är ju inte direkt som på NHL09 på playstation, att man kan dra iväg ett rungande slaggis så fort pucken är inom 1 meter från spelaren, det är sånna som Hynning som måste slå bättre pass.
Sen tycker jag iofs att man ofta ställer upp för brett isär när det gäller back back. Det blir för långa pass för att man ska kunna skjuta direktskott.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen tycker jag iofs att man ofta ställer upp för brett isär när det gäller back back. Det blir för långa pass för att man ska kunna skjuta direktskott.