1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185138

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Dessutom anklagar jag inte Linkan för den usla starten, utan de etablerade spelarna som inte tar sitt ansvar!

Linkan har gjort så gott han kunnat med 3 (?) miljoner mindre i lönebudget att röra sig med. Han har fortfarande i alla fall mitt förtroende! Bara han ser till att få hit artistspelarna - pronto!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Tja, av de nyförvärven har visat hittills är det sammantaget på tok för dåligt. Kan de inte bättre än så här och vi kör fast i botten ska Linkan anklagas. Det är hans jobb att bygga ett bra Timrålag. Om vi går åt fanders och Linkan har gjort så gott han har kunnat så har han inte gjort gott nog.

3 mille billigare säger ju i sig inte så jättemycket. Tänk om vi hade en riktigt hög budget ifjol då? I så fall kanske vi fortfarande är högre än lag som SAIK.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer