1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1186165

Sv: Apropå nånting...
Tycho: ...Äh, gammalt om du frågar mig.

Fågelperspektiv har vi ju redan ute i E.ON Arena.

Fråga pippin från häromkvällen så berättar han säkert mer.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
...man satt bara och väntade på att någon skulle dra iväg ett redigt slagskott, rensa till icing eller dyligt och träffa den stackarn så att fjädrarna flög.

Det hade just varit något det i familjeunderhållningsväg. (not)

Fattade inte vad den/dom skulle ner på isen och göra över huvud taget.

Sv: Apropå nånting...
pratarn: Var det den pippin som drev på laget i 60 min, som vart känd från tv med:)..då är ju "sakfrågan" löst hur i vida det ska vara en pippi eller träd på T-tröjorna

Sv: Apropå nånting...
pratarn: Han tänkte ta ett fågelbad innan han kom på att det var vinter och vattnet frusit... :)

Trodde en millisekund att någon kastat in något på isen innan jag såg att det var fågeln. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer