Hoppsan pojkar och flickor. Bäst att dra åt handbromsen nu, innan det går överstyr totalt.
Vänta och se om Timrå värvar honom eller inte. Om Timrå värvar nån spelare föreslår jag att alla gör som Uno säger; ge personen ifråga en andra chans. Skit i det som har varit och se framåt.
Skippa det där med polisanmälan och allt sånt skit. Släpp den här diskussionen nu.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vänta och se om Timrå värvar honom eller inte. Om Timrå värvar nån spelare föreslår jag att alla gör som Uno säger; ge personen ifråga en andra chans. Skit i det som har varit och se framåt.
Skippa det där med polisanmälan och allt sånt skit. Släpp den här diskussionen nu.