Jag tycker dock inte att det är motiverat med mer än ett 1-årskontrakt. Han känns absolut inte som en spelare man bör binda upp på ett långtidskontrakt.
Inte med Jonte i färskt minne.
Och för att dra en paralell om vi rent hypotetiskt kan bortse från åldern, skulle någon sticka åt Robert Burakovsky ett treårskontrakt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med.
Jag tycker dock inte att det är motiverat med mer än ett 1-årskontrakt. Han känns absolut inte som en spelare man bör binda upp på ett långtidskontrakt.
Inte med Jonte i färskt minne.
Och för att dra en paralell om vi rent hypotetiskt kan bortse från åldern, skulle någon sticka åt Robert Burakovsky ett treårskontrakt?