Tycker du att det är trist och beklämmande att du måste vara övertydlig när du publicerar åsikter om spelares personlighet och karaktärsdrag så har jag svårt att se dig någonsin förstå vad jag menar också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker du att det är trist och beklämmande att du måste vara övertydlig när du publicerar åsikter om spelares personlighet och karaktärsdrag så har jag svårt att se dig någonsin förstå vad jag menar också.
Det är inte du som är drabbad här.