1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188243

Sv: Silly Season 09/10
Skarin:

Skrivet av dig kl. 06:30:

"Challe är med all rätt vansinnig i Dagbladet. Det här var ingen bra insats.

Han tar bl a upp ordet mesig. Jag tycker inte att Månsson är mesig. Detta borde ju innebära att den gode Challe VILL ha in Månsson i laget. Något annat är otänkbart. Inte minst när han brukar tugga om "svärmorsdrömmar" också.

Nej, blir inte Månsson klar inom kort är detta skandal. Jag tror dessutom att han vill hit."

Det luktar, nej det stinker av ren och skär jävla inkompetens bland kavajerna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Detta måste vara ett slags skämt. Dolda kameran kanske.

Det stinker förbannat illa.

Sv: Silly Season 09/10
Olle : Bodde inte dottern i Karlskoga eller nåt liknande.. eller har jag fått detta om bakfoten? Känns ju hugget som stucket isf. Däremot tror jag säkerligen att budgeten kan ha spelat in... surt som satan att vi inte fick honom iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer