1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189158

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Hahl Bundy: "Det är mest motgång med några stunder av lycka."

Vet inte hur länge du följt Timrå men om man ser det i ett längre perspektiv så tycker jag att det mest varit medgång!

Kommer mycket väl ihåg när vi spelade mot Husum, CRIF o.s.v...

Svarskommentarer

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken:

Luleå gör det igen! dvs, värvar....Där finns det framtidstro o satsning trots lågkonjunktur! Bort med T-J och Challe, sista tåget lämnar snart...

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken: Vem gör inte det? Men jag är så less just nu.
18 år i lägre serier är motgångar.
Sen har vi stunder av lycka, dock inte just nu.

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Laken:

Husum, CRIF, Lejonström, IK Polar...Brrrrrrrrrrr

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer