hmmm. Nu fattar jag ingenting, hur kan modo ha en kris som har en arena mitt inne i stan, och hur kan det komma sig att publiksiffrorna dalar? Man måste ju ha en arena mitt i centrum för att klara sig i den här serien ju, så det borde vara ganska självspelande tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu fattar jag ingenting, hur kan modo ha en kris som har en arena mitt inne i stan, och hur kan det komma sig att publiksiffrorna dalar?
Man måste ju ha en arena mitt i centrum för att klara sig i den här serien ju, så det borde vara ganska självspelande tycker jag.