persson: Varför ha ett hockeyforum överhuvudtaget om inte åsikter, glädjeämnen o som nu frustration utbyter tankar?
Jag tycker inte att det har varit såå mycket gnäll som vissa gör gällande. Tvärtom, vi ventilerar saker o ting som vi tror o hoppas kan vara till det bästa för Timrå IK.
Och: Ja, jag tror att det finns dom i ledningen o bland spelarna som läser härinne på HS. Men dom kanske har blivit tillsagda att inte längre gå in här o läsa som dom blev ifjol när det gick tungt? Vad vet jag .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker inte att det har varit såå mycket gnäll som vissa gör gällande. Tvärtom, vi ventilerar saker o ting som vi tror o hoppas kan vara till det bästa för Timrå IK.
Och: Ja, jag tror att det finns dom i ledningen o bland spelarna som läser härinne på HS.
Men dom kanske har blivit tillsagda att inte längre gå in här o läsa som dom blev ifjol när det gick tungt? Vad vet jag .