1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189254

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Skarin: Sen är du ju så att allt inte bör eller kan skrivas härinne för allas trevnad, men det trodde jag var en självklarhet för de flesta. Nu tror jag iofs att Jimbo gillar att skoja till det emellanåt. Att vara syrliga ligger ju även för dig och mig, milt sagt.

Svarskommentarer

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Ambroo: Ja, nog är det syrligt värre många gånger. Barnsligt är vad det är och helt i onödan ibland. Men det blir ju lätt så när någon börjar så att säga.

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
Ambroo: ...fast då kanske man inte skulle komma med antydningar heller. Vill man inte säga B så kan man avstå från A.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer