Skarin: Om man tänker tillbaka på fjolåret och hur osäkert laget har aggerat under press. Så känns det i allfall för mig som att Challe är en dålig ledare i motgång
Varför skulle det annars få sådan effekt när Stormare pratar med killarna eller när en sån som Sonnenberg dyker upp i omklädningsrummet.
Det borde väl betyda att något fattas eller görs på fel sätt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så känns det i allfall för mig som att Challe är en dålig ledare i motgång
Varför skulle det annars få sådan effekt när Stormare pratar med killarna eller när en sån som Sonnenberg dyker upp i omklädningsrummet.
Det borde väl betyda att något fattas eller görs på fel sätt