Skarin: " Tack för visat intresse. Välkommen tillbaka under någon annan diskussion. Tack på förhand."
Ursäkta att jag som utomstående tittat in och försökte ha lite synpunkter utifrån sas. Visste inte att er gästbok var ett för forum för inbördes beundran... Ber som sagt om ursäkt. :-(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ursäkta att jag som utomstående tittat in och försökte ha lite synpunkter utifrån sas.
Visste inte att er gästbok var ett för forum för inbördes beundran...
Ber som sagt om ursäkt.
:-(