mikenomad: Ok, isf ber jag att få kopiera Et tu Brutes lysande analys av Timrå just nu som svar. Hade jag kunnat formulera mina tankar hälften så bra som han gjort så hade jag varit otroligt nöjd. Och inte fan är jag så tjurig som det låter, det vet du... ;-))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade jag kunnat formulera mina tankar hälften så bra som han gjort så hade jag varit otroligt nöjd.
Och inte fan är jag så tjurig som det låter, det vet du...
;-))