Inga bra svar av Challe, har han redan gett upp? isåfall är det bara lägga av. Sportchefen och Ckalle har det yttersta ansvaret förutom ordförande och klubbchef i viss mån. Jag var orolig innan SCA cupen men det såg lite bättre ut än väntat då så jag trodde på en hyfsad säsong men nu ser det nattsvart ut inte minst för Challe som utalar sig som han var full eller? Appropå spelartruppen så har förssvspelet var uselt inte minst målvaktsidan, ska vi vända det här gör vi det bra, bara hopas Tjeckbacken visar offensiva kvaliteer Tenkrat gjorde många poäng men der är bara gratta SAIK som blir en dark Horse nattsvat för Modo också men men IFK Sundsvall gick upp i 2 an och Gif ser ut att missa kvalet. Timrå behövs i länet även MODO. 5 Matcher till och vi får fler svar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tenkrat gjorde många poäng men der är bara gratta SAIK som blir en dark Horse nattsvat för Modo också men men IFK Sundsvall gick upp i 2 an och Gif ser ut att missa kvalet. Timrå behövs i länet även MODO. 5 Matcher till och vi får fler svar...