Laken: Mmmm...nu har jag ju träffat den mannen några gånger personligen, och om folk tycker att Challe har stort ego och inte lyssnar på andra, så är nog knappast Boork rätt person att ersätta med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mmmm...nu har jag ju träffat den mannen några gånger personligen, och om folk tycker att Challe har stort ego och inte lyssnar på andra, så är nog knappast Boork rätt person att ersätta med.