Nä, man blir fruktansvärt besviken när det går så här tungt. Man bänkar sig framför tv:n match efter match med förhoppningar, och slåss bara längre och längre ner i besvikelsen.
Men ge upp och lägga ner finns ju inte.
På torsdag så sitter jag i soffan med tröjan på. Nästa lördag ska jag vara på plats i klacken och bidra med energi !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, man blir fruktansvärt besviken när det går så här tungt. Man bänkar sig framför tv:n match efter match med förhoppningar, och slåss bara längre och längre ner i besvikelsen.
Men ge upp och lägga ner finns ju inte.
På torsdag så sitter jag i soffan med tröjan på. Nästa lördag ska jag vara på plats i klacken och bidra med energi !
Kom igen Timrå !