mikenomad: Med min sista mening menar jag att ditt engagemang når nivåer som inte kan vara hälsosamma för dig.
Att inte vara riktigt frisk får väl annars ses som en förutsättning för att orka vara TIK-supporter. Är man sen dessutom GIF-supporter, ja då är en plats på Gökboet kirrad....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att inte vara riktigt frisk får väl annars ses som en förutsättning för att orka vara TIK-supporter. Är man sen dessutom GIF-supporter, ja då är en plats på Gökboet kirrad....