Tror inte att DIF kommer att vara indragna i den absoluta bottenstriden. Rögle,SSK,Brynäs och Modo är dom lagen som jag tror blir våra kompisar där nere i träsket. Men jag hoppas att jag har så jävla fetfel längre fram i vinter och att vi istället parkerar på en stabil slutspelsplats.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror inte att DIF kommer att vara indragna i den absoluta bottenstriden.
Rögle,SSK,Brynäs och Modo är dom lagen som jag tror blir våra kompisar där nere i träsket.
Men jag hoppas att jag har så jävla fetfel längre fram i vinter och att vi istället parkerar på en stabil slutspelsplats.