Såg kvitteringen på TV. Vad Axelsson gör kan man ju fråga sig... Helt ofattbart. Och IQ:n på backen som står framför mål måste ligga på minus, då han inte tittar upp och ser vad som måste markeras.
Inlägg: 1193478
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Axelsson ser ut att försöka ta domaren i stället spelaren, ungefär som när Reina gick på badbollen i stället för fotbollen.
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Axie i all ära, men sammarbetet mellan center (Gabby) och backar (Slak och Söndag) är ju magnifik. Förresten så undrar jag över vad nr 6 gör på isen i ett sånt läge? Vore kanske, kanske något bättre att spela nr 9 som trots allt kommer med tre raka VM i bagaget. Det går liksom inte att likställa med en säsong i Huddinge...
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Man kan ju även undra varför Axelsson överhuvudtaget spelar sista minuten, finns ingen logik vilka spelare han spelar i vissa lägen.