1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193478

Sv: Apropå nånting...
Såg kvitteringen på TV. Vad Axelsson gör kan man ju fråga sig... Helt ofattbart. Och IQ:n på backen som står framför mål måste ligga på minus, då han inte tittar upp och ser vad som måste markeras.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Axelsson ser ut att försöka ta domaren i stället spelaren, ungefär som när Reina gick på badbollen i stället för fotbollen.

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Axie i all ära, men sammarbetet mellan center (Gabby) och backar (Slak och Söndag) är ju magnifik. Förresten så undrar jag över vad nr 6 gör på isen i ett sånt läge? Vore kanske, kanske något bättre att spela nr 9 som trots allt kommer med tre raka VM i bagaget. Det går liksom inte att likställa med en säsong i Huddinge...

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Man kan ju även undra varför Axelsson överhuvudtaget spelar  sista minuten, finns  ingen logik vilka spelare han spelar i vissa lägen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...