1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193506

Sv: Sparka Challe!!!
Corso ska leda detta lag, därför han värvades men han är ju lika osynlig som alla andra. Vi saknar ledare helt enkelt.

Sedan att Challe fortsätter coacha som ett arsle är ju en jävla gåta.
Får vi PP nu så vet man att här blir då faan inga mål, så riktigt genomuselt.

Åkerlund ska fortsätta som försteman i kassen, ser mer och mer stabil ut trots dagens inte helt lyckade insats.
Han är bra med klubban och vill sätta igång spelet snabbt och sånt gillar då jag iaf.

Alla snäpper upp ett par steg på torsdag, tre poäng där och Challe är med oss ett tag till men själv hoppas jag på Lill-Kenta.

Svarskommentarer

Sv: Sparka Challe!!!
Vi måste ha en taktiker i båset, hedersamma förluster in my ass...Byt tränare i uppehållet.

NU DÄNGER VI LULEÅ!!!

Timrå IK är dom bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer