redline: Visst, lite nytt blod i leden tror jag är bra. Men Challe måste ta tag i detta nu så att vi inte blir kvar nere i träsket. Vi har ju bra ett spelarmaterial, det gäller att alla kämpar och att Challe leder. Sedan måste vi se till att duktiga spelare stannar några sässonger och inte sticker i väg.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ha det!