1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195866

Sv: Apropå nånting...
liston: Spelar ingen roll vem som tränar laget, om vi åker ur med svansen mellan benen och med dåligt självförtroende så förlåter jag aldrig dom som satt på leken, om vi därimot åker ur och viljan och känslorna är rätt, då är jag först i kön att ta nya tag i allsvenskan, för en ny kamp mot hockeyns finrum.




Jag tror allvarligt att vi åker ur om inte vi byter tränare, så i mina ögon är en förändring livsviktig just nu.....vi underpresterar o det grövsta!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nu ligger ansvaret tungt över den inre kretsen på E-on arena. Nu har dom chansen att visa att det finns en proffsig inställning och verklig kompetens till det dom ansvarar för. Luftslottet med målsättning om final med ett budgetlag visar på det motsatta. Ta bladet från munnen och presentera ett förslag på lösning på hur föreningen skall reda upp detta så att vi som finansierar denna bubbla får känna nåt hopp innan den brister.

Varumärket Timrå IK måste återupprättas!
Allsvenskan är inget alternativ.
Bilda en arbetsgrupp för föreningens överlevnad i ES och lägg allt annat åt sidan. Pengar till nyförvärv måste skakas fram, tränarsidan måste ses över!

Nu är jag fan imig bitter, less och BESVIKEN

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer