1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195895

Sv: Har ni redan givit upp?

Det luktar Lidl om Timrå.


Svarskommentarer

Sv: Har ni redan givit upp?
Johan J: Luktar Timråkrati tycker jag, dvs en ledning/styrelse som inte lyssnar på sina undersåtar. Timrå IK skulle nog bra av att få in lite nytt blod i ledningen. Det bästa är kanske om vi åker ur, bygger ny toppmodern arena i Sundsvall och spelar där istället. Man har ju hört om lag som brytit ihop och kommit igen, men för Timrås del är det mest bara bryta ihop. Suck vilken helvetisk kväll det är. Jag svepte runt på gatorna i Sundsvall nyss och såg  liemannen, darth vader och jävulen. inte en enda positiv figur... Är det ett tecken i tiden?

Sv: Har ni redan givit upp?
Johan J: Nej, det luktar pengar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer