1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195931

Sv: Har ni redan givit upp?
SMÅLAND: Jag ger aldrig upp det lovar jag, men jag blir oerhört besviken när laget ger bort poäng och segrar när jag vet att vi är bättre än så, och det beror på omständigheter vi kan ändra på.


Min relation till TIK är av det singulara slaget JAG ÄLSKAR TIK men det vete fan om TIK älskar mig!!

Svarskommentarer

Sv: Har ni redan givit upp?
Johnny Hazard: Nej, de är lite för korta för min smak.

Tror mer på det här:
www.beaverpond.com/Large/Rope.html

eller möjligtvis det här:
dunnage.org/tiburon/pages/Rope.htm

Och instämmer dessutom helt i ditt senaste långa inlägg.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer