Det finns inget som utesluter att såväl det ena som det andra upplägget är värdelöst. Jag är knappast den fotbollens försvarare som du eftersöker. Men jag kommer aldrig att ge efter på en viss punkt, nämligen den att Timrå IK:s fortsatta öde i grundserien känns hyfsat ointressant. Jag är en alltjämt stor fan av föreningen, men varför i h-e skulle jag kasta bort tusentals kronor på att åka iväg och se några matcher före kvalserien? När det väl gäller är jag beredd att slanta upp. Sport är fan ingen underhållning som man tar en matbit eller käkar popcorn till för mig. Det ska handla om blodigt allvar för att det ska vara intressant. Annars lägger jag hellre pengarna på annat...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det finns inget som utesluter att såväl det ena som det andra upplägget är värdelöst. Jag är knappast den fotbollens försvarare som du eftersöker. Men jag kommer aldrig att ge efter på en viss punkt, nämligen den att Timrå IK:s fortsatta öde i grundserien känns hyfsat ointressant. Jag är en alltjämt stor fan av föreningen, men varför i h-e skulle jag kasta bort tusentals kronor på att åka iväg och se några matcher före kvalserien? När det väl gäller är jag beredd att slanta upp. Sport är fan ingen underhållning som man tar en matbit eller käkar popcorn till för mig. Det ska handla om blodigt allvar för att det ska vara intressant. Annars lägger jag hellre pengarna på annat...