Anonymous: Nej, jag är tvungen att ta tillbaka det. Lindqvist gick i och med resonemanget kring Sonnenberg tydligt ut med att man satsar på en finalplats i år. Det tycker jag visserligen är sunt. Att man vill vinna men för att ta sig så långt måste man först kvalificera sig till slutspel och därefter slå ut sina motståndare i kvarts- och semifinaler med de publikintäkter det skulle innebära.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Anonymous: Nej, jag är tvungen att ta tillbaka det. Lindqvist gick i och med resonemanget kring Sonnenberg tydligt ut med att man satsar på en finalplats i år. Det tycker jag visserligen är sunt. Att man vill vinna men för att ta sig så långt måste man först kvalificera sig till slutspel och därefter slå ut sina motståndare i kvarts- och semifinaler med de publikintäkter det skulle innebära.