1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196013

Sv: Har ni redan givit upp?
Poffa: Jag har misstänkt att det handlar om pengar ganska länge. Challe lär säkert sitta med ett duktigt dyrt kontrakt och Timrå har inte råd att säga upp honom. Speciellt inte om det är fler som måste sägas upp...

Sedan har jag i alla fall fått för mig att det är lite skyddad verkstad inom föreningen Timrå. Dom håller varandra om ryggen och sitter säkert där dom sitter. Så jag tror inte att vi kommer att få se någon av dom avskedad. Möjligtvis Challe då´rå, men det känns inte som ett alternativ ledningen arbetar efter.

Svarskommentarer

Sv: Har ni redan givit upp?
Kerstin_k: Har mkt svårt att tro att det ska vara några problem att lösa Challe från sitt kontrakt nu. Antagligen inte någon större kostnad än at lösa Skogs tex.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer