Kerstin_k: Jo visst kan det bero på det, men jag tycker ändå det är märkligt. Jag tycker Moe var snäppet bättre än Erixon ifjol. Men iår är Erixon hästlängder bättre. Erixson har tagit 3 steg frammåt, Moe 2 bakåt.
Kan inte bara bero på tränaren, men det kan absolut spela stor roll!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan inte bara bero på tränaren, men det kan absolut spela stor roll!