1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196887

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Hehe. Iofs kanske det är fel att jämföra en målvakt med en utespelare, kanske svårt att bedöma dem mot varandra. Men jag tycker att Timos jävlaranamma fullständigt överglänser det mesta i laget. De senaste två matcherna har faktiskt Timo varit den som med fysiskt spel försökt få igång övriga spelare.

Kanske ska tillägga att jag gärna ser en brunkare/hårding i laget då jag tycker att vi i många matcher inte haft den där spelaren som tar några byten och bara smäller på för om möjligt smitta av det på övriga laget.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Men herregud dom som tycker Pärssinen är dålig kan väl inte ha sett matcherna. Vilken lirare....och med ett hjärta för Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...