Friman SR: Lagom till omstarten sitter Timrå IK med nån back och ett par forwards redo att spela. Övriga är toksjuka - perfekt!
Hoppas att dom verkligen inte blir drabbade. Fast å andra sidan har jag gjort en "Leksand" och gått före i kön jag också. Detta av den enkla anledningen att det var så få som vaccinerade sig här i Timrå, så dom släppte fram alla som var villiga. Hoppas att Tik också har upptäckt det och vaccinerat sig i tid.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas att dom verkligen inte blir drabbade. Fast å andra sidan har jag gjort en "Leksand" och gått före i kön jag också. Detta av den enkla anledningen att det var så få som vaccinerade sig här i Timrå, så dom släppte fram alla som var villiga. Hoppas att Tik också har upptäckt det och vaccinerat sig i tid.