1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1197483

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Han har tagit sitt straff och sonat sitt brott. Hoppas att han lärde sig något av det. Självklart är han intressant för Timrå. Särskilt nu med bästa lekkamraten redan i klubben. DIF är kanske intresserade efter Tjärnas skada men de uppträdde ju särdeles klumpigt mot mot Linkan. Förhoppningsvis tillräckligt klantigt att han inte vill tillbaka dit. Vi får väl se vad denna vecka av Elithockey-stiltje kan ge...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Har Timrå gått och blivit dagcentral för pensionerade Djurgårdare eller? Ja, ska vi behålla Anger kan vi lika gärna ta hit Linkan också så att de kan leka tillsammans.

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jag var inte speciellt seriös i mitt inlägg. Självklart vore det en önskedröm.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer