Det må vara sant. Men faktum är att MoDo har en fantastisk arena belägen på en mycket attraktiv plats, två SM-guld i bagaget och ett antal egna produkter som brinner för deras förening. Vad har vi? Ett plywoodbygge, några semifinaler och en ekonom som håller järnkoll på balanserna. Gott så kanske, men jag känner doften av avundsjuka bakom flera av de våras inlägg. Ärligt talat skulle jag hellre byta med grannen i norr...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...