Pang på rödbetan! Skål för det! Men jag skulle även vilja inflika att jag är dödligt less på hela det där Norrlands-resonemanget. "Norrland" är nog den allra dummaste benämningen på en landsdel som uppfunnits norr om Texas. Har folk från Hedesunda till Treriksröset verkligen en så genuint stark känsla för detta "Norrland" och "allt som är norrländskt"? Blaha, säger jag. Vi lever i Sverige allihop och håller på våra respektive lag.
Nu var det inte dig jag ville kritisera, tvärtom. Dock fick jag vissa associationer till diverse "Norrlands-kramare" som finns lite här och var...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pang på rödbetan! Skål för det! Men jag skulle även vilja inflika att jag är dödligt less på hela det där Norrlands-resonemanget. "Norrland" är nog den allra dummaste benämningen på en landsdel som uppfunnits norr om Texas. Har folk från Hedesunda till Treriksröset verkligen en så genuint stark känsla för detta "Norrland" och "allt som är norrländskt"? Blaha, säger jag. Vi lever i Sverige allihop och håller på våra respektive lag.
Nu var det inte dig jag ville kritisera, tvärtom. Dock fick jag vissa associationer till diverse "Norrlands-kramare" som finns lite här och var...