1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1197818

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Det är la självklart att man hellre skulle vilja hålla på ett lag som kan konsten att vinna, oavsett i vilket län detta befinner sig. Jag ger fullständigt fan i om detta råkar sticka i någons ögon. Men har man en gång börjat hålla på Timrå IK så är man la fast vettu...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja visst, men JAG skulle aldrig säga att jag hellre vill hålla på nåt annat lag för i såna fall hade jag bytt till Modo för längesen pga Foppa som jag anser vara bäst!
Men det kommer aldrig hända.
Jag är inte avundsjuk på andra lag o kommer aldrig bli.
Glädjen att få uppleva nåt med det här laget kommer aldrig få mig att önska nåt annat.
Men det är ju jag det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...