Tycho: Besvikelsen och ångesten börjar avta och suget efter en ny match börjar sakta krypa på en. Klart som fan att vi har en god chans mot FBK. Sist dom var här slog vi dom med 6-0 om jag inte minns fel. Då var de Timråhockey för hela slanten. Upprepning tack!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klart som fan att vi har en god chans mot FBK. Sist dom var här slog vi dom med 6-0 om jag inte minns fel. Då var de Timråhockey för hela slanten.
Upprepning tack!!