RocknRolf2: Nähä, jag tänkte eftersom det är mer eller mindre vedertaget att kalla honom för just Linkan och inte Lindqvist. Så på så sätt har han ju i folkmun bytt namn från Lindqvist till Linkan ;)
Men annars har jag ingen aniiiing om vilken spelare som inte heter Lindqvist längre ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men annars har jag ingen aniiiing om vilken spelare som inte heter Lindqvist längre ;)