Laken: Han är ojämnheten personifierad. Igår var han allt annat än en VM-spelare. Han for runt och fladdrade och hade klubban överallt förutom i isen.
Kul förresten att det är just du som väljer att använda dig av ord som patetiskt och orättvist. Sen har du heller aldrig sågat nån du knappt har sett...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul förresten att det är just du som väljer att använda dig av ord som patetiskt och orättvist. Sen har du heller aldrig sågat nån du knappt har sett...