Laken: Att ha åsikter kring, ifrågasätta och diskutera hockey i allmänhet och Timrå i synnerhet är vad den här sidan finns till för. Men det kan man ju göra på olika vis. Jag reagerade mot din retorik, ditt sätt att vinkla saker och ting. Som att det skall sitta en massa HS-medlemmar nu i "skamvrån" för att de hade fel eller nåt.
Kasta sten i glashus är ett ordstäv jag osökt kommer att tänka på.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kasta sten i glashus är ett ordstäv jag osökt kommer att tänka på.....