1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1200832

Sv: Timrå IK - FBK 2009-11-14
mikenomad:

Jag säger att Lindbäck måste få lite tid och framför allt kontinuerlig tid i buren.

Backe fick chans på chans på chans på chans på chans på chans på chans utan att övertyga i flera år. Nu har det inte ens spelats en halv säsong.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2009-11-14
Simmalugnt:

Lindbäck ska vara back-up. Åkerlund är våran första målvakt. Finns ingen anledning att satsa på en målvakt som kommer gå tillbaka till Brynäs nästa år då Markström sticker över till NHL.

Rocknrolf2:

Daniel Corso gör det han är värvad för att göra, nämligen poäng. Han är ingen fältherre som Riku Hahl var i timrådressen och kommer heller aldrig att bli. Han är en lirare som gör sina poäng inte mer.

Däremot skulle jag vilja att Timo Pärssinen får flytta upp i första linen i stället för Hynning. Dom gånger jag sett Corso-Pärssinen på isen till sammans så ser man att dom hittar varandra på ett fantastiskt sätt. Jag vet att det skulle bli succé.


1:a


Pärssinen Corso Sonnenberg


(Där Sonnenberg tar tekningarna)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer