Mogen eller inte får anndra avgöra, det jag skriver står jag för varge bokstav, och sedan om du eller anndra inte tycker om det skiter jag fullständigt i,
Okey klaga och kritisera, men stå kvar då bummerangen kommer tillbaka, och förklara vad omognaden var i skoteroveraller och Medelpadsdräckten, som du gafflade om var så j-la omoget,,,,
Du kanske tycker det är mer moget med raffset och staffett pinnar??,,
Vem som helst får skriva, irroni eller något annat kul,, rena fackta,, Men annser du att det är kul att läsa ett samtal mellan två personer, då förstår jag att du klagar det är f-n inte irroni ens,, finns mess för sådana var därför den kom till,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mogen eller inte får anndra avgöra, det jag skriver står jag för varge bokstav, och sedan om du eller anndra inte tycker om det skiter jag fullständigt i,
Okey klaga och kritisera, men stå kvar då bummerangen kommer tillbaka, och förklara vad omognaden var i skoteroveraller och Medelpadsdräckten, som du gafflade om var så j-la omoget,,,,
Du kanske tycker det är mer moget med raffset och staffett pinnar??,,
Vem som helst får skriva, irroni eller något annat kul,, rena fackta,, Men annser du att det är kul att läsa ett samtal mellan två personer, då förstår jag att du klagar det är f-n inte irroni ens,, finns mess för sådana var därför den kom till,,,,