John K: När tänker ledningen för TIK svälja stolltheten o gå ut o be om hjälp till nödvändiga värvningar? Eller är det bara TIK av dom sk, mindre föreningarna som inte har dom relationerna med spelare o sponsorer?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När tänker ledningen för TIK svälja stolltheten o gå ut o be om hjälp till nödvändiga värvningar? Eller är det bara TIK av dom sk, mindre föreningarna
som inte har dom relationerna med spelare o sponsorer?
VAKNA!