Hahl Bundy: Och du har förlorat på förhand ser jag. Aj, aj, aj. Det är kanske du som smittat lirarna med den inställningen och det är därför vi har ett lag med räddhågset uppträdande i stället för ett lag som lirar Timråhockey. Mycket sitter i huvet, eller hur? Mera frejdig Timråhockey tack!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mycket sitter i huvet, eller hur?
Mera frejdig Timråhockey tack!