Andersson: Tyvärr så måste vi ligga 7 poäng efter alla innan krisplanen sätter in. Allt annat kan vi fixa. "Det finns inga sexpoängsmatcher" var det nån som sa.
Hoppet är det sista som överger en. Visst kan det vända, ifall spelarna slutar att spela med huvudet under armen i egen zon kanske. Vi åker tydligen och vilar upp oss i egen zon..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppet är det sista som överger en. Visst kan det vända, ifall spelarna slutar att spela med huvudet under armen i egen zon kanske. Vi åker tydligen och vilar upp oss i egen zon..