Inlägg: 1204880
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Japp! Jag hade fått 4 mål bortdömda pga mitt hårda skott.
Dom hade behövt slowmotion kameror för att hinna se.
Fast Sjöberg hade jag gjort en handledare i panna på. Stenhårt!
Sen hade jag nog rappat han i vaden med klubbspetsen lite oskyldigt så där.
Dom hade behövt slowmotion kameror för att hinna se.
Fast Sjöberg hade jag gjort en handledare i panna på. Stenhårt!
Sen hade jag nog rappat han i vaden med klubbspetsen lite oskyldigt så där.
Redigerad kommentar
Tur att vi inte var med i torsdags. Jag vägrar spela utan målkameror.