Nu är det ju snart dags. Jag som bor i Linköping nu för tiden ska självklart vandra bort till fiende-mark och hoppas på att få se riktig Timrå-kämparhockey idag. Forza TIK!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag som bor i Linköping nu för tiden ska självklart vandra bort till fiende-mark och hoppas på att få se riktig Timrå-kämparhockey idag. Forza TIK!