Hahl Bundy: Det är ju 100% klart att det är mål och domare Sjöberg gör som Vinnerborg i regel gör i liknande situationer, han använder måldomaren för att släta över sin egna inkompetens. Sjöberg är, om jag minns rätt, jävligt illa placerad vid målet och det är riktigt surt.
Det är klart att man kan vara besviken över ÄNNU ett felaktigt bortdömt mål och det är ingen bra PR för svensk hockey men jag tycker folk ska ställa sig själv frågan: "Hade vi vunnit om det där målet hade räknats?"
Visst, det är en hypotetisk fråga men i min mening så hade matchen förmodligen slutat på exakt samma sätt. Timrå är inte där mentalt just nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är klart att man kan vara besviken över ÄNNU ett felaktigt bortdömt mål och det är ingen bra PR för svensk hockey men jag tycker folk ska ställa sig själv frågan: "Hade vi vunnit om det där målet hade räknats?"
Visst, det är en hypotetisk fråga men i min mening så hade matchen förmodligen slutat på exakt samma sätt. Timrå är inte där mentalt just nu.