othan: Kan hålla med om det, om det beror på dingan eller nån annan är svårt att säga.
Förr, för sådär 20 år sedan var det drag inom hockeyn i H-sand, tyvärr likt Timrå fanns även där personer mkt större än klubben som förstörde det mesta
Från en av Ångermanlands bästa plantskolor till sveriges sämst på några år, nu har det väl återhämtat sig ganska bra sista 5 åren.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
othan: Kan hålla med om det, om det beror på dingan eller nån annan är svårt att säga.
Förr, för sådär 20 år sedan var det drag inom hockeyn i H-sand, tyvärr likt Timrå fanns även där personer mkt större än klubben som förstörde det mesta
Från en av Ångermanlands bästa plantskolor till sveriges sämst på några år, nu har det väl återhämtat sig ganska bra sista 5 åren.