1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1205269

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Olle: Blir man förvånad längre...

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
sarg ut: Äh. Det har ju övergått från att man varit förbannad till att man inte vinner matcherna på banan till att man är förbannad för att hela föreningen drivs av inkompetenta pajaser. Frågan är ju om Challe öht kommer att få sparken. Hans värde som elitserietränare är ju precis lika lågt som Timrå IKs värde som elitserieklubb. Vi kommer förmodligen att måsta dras med Challe även i allsvenskan, ingen etablerad tränare kommer att vilja träna oss och ingen annan klubb kommer att vilja ha Challe.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Timrå hade nåt bra på gång innan domaren började blåsa i visslan i tredje perioden, och vi åkte på ett baklängesmål. Sen kompensationsutvisningarna borde ju investerats bättre, men vi är mer uddlösa än en tandlös kärring i den spelformen

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...