Varför ens konstruktivt Olle? Bara att kasta så mycket dynga man kan rakt ut så kanske dom vänder hela jävla steken och tänker "Helvete vilka idioter, vi kan spela hockey och nu jävlar ska ni få se på annat."
Får man ge minuspoäng på spelarna skulle 99% av laget ha det, det är fan helt värdelöst.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Får man ge minuspoäng på spelarna skulle 99% av laget ha det, det är fan helt värdelöst.